بازگشت مقتدرانه مدالمپیاد

مدالمپیادی های عزیز سلام !

ما دوباره برگشتیم ! این بار قدرتمندتر و جدی تر، برای همون اهداف مهم همیشگی ! قراره تو مسیر المپیاد ، قدم به قدم باهم پیش بریم و تنهاتون نذاریم تارسیدن به مدال خوش رنگ طلایی .

پس کمربنداتون رو محکم ببندید و آماده بشید برای یک سفر علمی پر فراز و نشیب !

بزن بریم …

همون طور که میدونید ، مدالمپیاد از سال 92 فعالیتش رو با وبلاگ شروع کرد، و با متصل کردن دامنه ir. به وبلاگ سایت را فعال کرد و در آن زمان در مدت کمی به نتایج اولین سرچ گوگل برای کلمه المپیاد علوم پزشکی تبدیل شد !

بعدها با گسترش تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی موبایلی و کمرنگ شدن سایت ها ، گروه تلگرامی مون و بعد هم کانالمون راه اندازی شدند . و اکنون بعد از گذشت 6 سال ، با به دست آوردن تجربه های مختلف و پشت سر گذاشتن موضوعات و مسائل زیاد ، بالاخره تصمیم گرفتیم شکل رسمی تر و جدی تری به فعالیت هامون بدیم تا بتونیم این فعالیت ها رو گسترش بدیم .

در قدم اول لوگوی خوشگل مون رو طراحی کردیم و تصمیم مهمی گرفتیم و اون هم این بود که وبلاگمون رو به وبستایت تغییر دادیم . که هم بروزتره و هم کار کردن باهاش راحت تره ! بنابراین ادرس وبلاگ قبلیمون تبدیل شده به همین سایت ( www.medolympiad.ir ) که در خدمت شما هستیم .

پس مد المپیاد همون مدالمپیاده ، فقط قراره یه خورده فعالیت هاشو جدی تر از سر بگیره . در قدم اول به پاس قدردانی از زحمات دکتر محبی عزیز، تمام پست ها و پادکست های سایت قبلی مون به سایت جدید منتقل میشه .

بنابراین اگر چندتا پست ابتدای سایت ، قدیمی هستن بخاطر این موضوعه که در واقع اسباب کشی داریم !! 🙂

کم کم راه میفته و مطالب جدید بارگزاری میشه . پیشاپیش از صبر و توجه تون ممنونیم .

بازگشت مقتدرانه مدالمپیاد
بازگشت مقتدرانه مدالمپیاد

Privacy Preference Center