ویژه افرادی که به صورت اقساطی در این دوره شرکت کرده اند.

لطفاً جهت تکمیل ثبت نام در دوره جامع آموزشی حیطه آموزش پزشکی مبلغ باقی مانده (700 هزارتومان) را به شماره کارت ۶۲۱۹۸۶۱۹۶۹۸۵۴۵۶۰ به نام فاطمه زارعیان واریز کرده و فیش واریزی را به همراه اطلاعات ثبت نام در فرم زیر ثبت نمایید.

دوره آموزشی المپیاد حیطه “آموزش پزشکی” (قسط دوم)

  • Accepted file types: jpg, gif, png, pdf, jpeg, Max. file size: 1 MB.
    مبلغ قسط دوم 700،000 تومان می باشد
  • لطفا توجه بفرمایید:
    - درصورت نیاز به ثبت نام دانشگاهی (توسط مسئولین محترم دفتر توسعه آموزش پزشکی و یا دفتر استعداد های درخشان دانشگاه ها) لطفا به آیدی تلگرامی ادمین به المپیاد به نشانی Medolympiad_admin@ مراجعه کرده و یا با مدیر مدالمپیاد تماس حاصل فرمایید.
    - تغییر حیطه ثبت نامی و یا انصراف از ثبت نام حداکثر تا سه روز پس از تکمیل ثبت نام با مراجعه به ادمین مدالمپیاد امکان پذیر خواهد بود.
    - درصورت مدال آوری داوطلبان شرکت کننده در دوره های آموزشی، کارگاه ها و کلاسها، آزمون ها و... مدالمپیاد مجاز به درج نام و نام خانوادگی مدال آور فوق در کانال و سایت خود می‌باشد.
    - استفاده از پکیج های آموزشی-مشاوره ای به صورت انفرادی مجاز می‌باشد. استفاده چندین نفر به صورت مشترک از یک پکیج یا ترجمه و کپی کردن منابع و آموزش های مدالمپیاد، غیرقانونی و غیر اخلاقی می‌باشد و و علاوه بر پیگرد قانونی، مدالمپیاد مجاز به حذف فرد خاطی از ادامه دریافت آموزش ها و ترجمه ها و محروم سازی استفاده از خدمات مدالمپیاد در سالهای آتی را خواهد داشت.
    لطفا موارد فوق را به خاطر بسپارید و درصورت موافقت روی دکمه ثبت نام کلیک کنید.

Privacy Preference Center